امروز : 1403/02/28

پیام تبریک معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته آمار و برنامه ریزی

1402/08/01

پیام تبریک معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته آمار و برنامه ر
✏️ عنوان خبر پیام تبریک معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته آمار و برنامه ر
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

پیام تبریک معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته آمار و برنامه ریزی

دکتر محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با صدورپیامی هفته آمار و برنامه ریزی را به همه کارکنان گمرک به ویژه همکاران حوزه آمار و برنامه ریزی در ستاد و گمرکات اجرایی کشور تبریک گفت .

متن پیام دکتر رضوانی فر به این شرح است :

در عصر حاضر ضرورت و اهمیت داده های آماری جهت تهیه و تحلیل سریع و دقیق اطلاعات آماری کلیدی بوده و همچنین مهم ترین ابزار مدیریتی جهت کنترل ، تصمیم گیری و هدایت سازمان می باشد.

تخصیص روز ملی آمار در تقویم کشو تأکیدی بر اهمیت استفاده از آمارهای صحیح و به هنگام در بین تصمیم گیران و سیاست گذاران در بالاترین سطح می باشد.

نظر به اینکه برنامه ریزی متکی بر آمارهای صحیح، درست و به هنگام از رموز موفقیت هر کشوری به شمار می رود، لذا ارائه گزارش های آماری دقیق تجارت خارجی توسط گمرک ایران، به وسعت افق دید مدیران ارشد کشور ، تصمیم سازان جهت برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه ها نیاز سنجی کالاهای مورد نیاز صادراتی و وارداتی ، تنظیم بازار داخلی و نهایتا" تنظیم تجارت بین المللی کمک شایانی نموده و می تواند کشور را در مسیر توسعه و شکوفایی قراردهد.

فرصت را مغتنم شمرده و هفته « آمار و برنامه ریزی » را خدمت همکاران ساعی حوزه آمار و اطلاعات و برنامه ریزی تبریک عرض می نمایم.

مرجع: irica.ir