امروز : 1403/02/10

برگزاری نشست سرپرست استاندارد استان با اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشجویی مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد به‌عنوان سفیران افتخاری استاندارد در یاسوج

1402/08/09

برگزاری نشست سرپرست استاندارد استان با اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشجویی مقاطع ا
✏️ عنوان خبر برگزاری نشست سرپرست استاندارد استان با اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشجویی مقاطع ا
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

برگزاری نشست سرپرست استاندارد استان با اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشجویی مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد به‌عنوان سفیران افتخاری استاندارد در یاسوج

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ نشست مشترک اداره کل با مشارکت اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشگاهی دانشگاه آزاد در قالب طرح دانشجویی سفیران افتخاری استاندارد‌ در سالن جلسات اداره کل استاندارد استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید مسلم حسینیان، سرپرست اداره کل استاندارد استان، ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضرین در جلسه، اظهار امیدواری کردند که ضمن آگاهی بخشی به عموم مردم استان در جهت ترویج فرهنگ استاندارد، بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در حوزه کیفیت محصولات تولیدی و ارائه خدمات در استان را با همکاری و همت شما سفیران استاندارد برطرف کنیم.

وی افزود: اداره کل استاندارد استان سفیران افتخاری استاندارد را همراهان و مشاوران خود می‌داند و انتظار می‌رود که به عنوان عضوی از خانواده این سازمان تلاش خود را در راه کمک به بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم داشته باشید.

در ادامه این جلسه حسینیان ضمن ارائه گزارشی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران بیان کردند: فارغ از ارتباط تخصصی که با مجموعه دانشگاه آزاد در حوزه‌های آزمایشگاهی و پژوهشی خواهیم داشت، می توان برای انجام بخشی از وظایف این سازمان به ویژه در حوزه خدمات از سفیران افتخاری استاندارد بهره برد.

حسینیان گفت: به منظور آمادگی سفیران استاندارد در نظر داریم با برگزاری دوره های آموزشی و همچنین بازدید آنها از بخش‌های مختلف اداره کل از جمله آزمایشگاه‌ها و ...، زمینه ارتقاء دانش فنی و اطلاعات تخصصی آنها را در زمینه رسالتی که به عهده آنهاست، را فراهم کنیم.

ایشان بر موضوع مشارکت در اطلاع رسانی در حوزه دریافت نشان حلال تاکید زیادی داشتند و بیان کردند: اداره کل استاندارد استان با رویکرد جدید خود، نگاه ویژه‌‌ای به تبیین موضوع حلال در استان دارد.

در پایان مصوبات این جلسه به شرح زیر اعلام شد:

- ایجاد بانک اطلاعاتی از اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشگاهی دانشگاه آزاد جهت معرفی به‌عنوان سفیران افتخاری اداره کل استاندارد استان؛

- مشارکت اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشگاهی دانشگاه آزاد در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی؛

- استفاده از ظرفیت پژوهشی سفیران افتخاری استاندارد در رفع نیازمندی‌های پژوهشی اداره کل؛

- برگزاری دوره آشنایی با وظایف و ماموریت‌ها سازمان ملی استاندارد ایران، در دانشگاه آزاد؛

- استفاده از ظرفیت سفیران افتخاری استاندارد در برگزاری همایش‌ها، سمینارها و ...؛

- مشارکت سفیران افتخاری استاندارد در بازرسی از مراکز عرضه و واحدهای تولیدی، در معیت کارشناسان اداره کل استاندارد استان؛

- مشارکت در برگزاری هفته پژوهش در دانشگاه آزاد؛

- برگزاری کارگاه مشترک با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی استان در دانشگاه آزاد؛

- سخنرانی سفیران افتخاری استاندارد در مدارس و مساجد در راستای جهاد تبیین؛

- برگزاری نشست تخصصی با حضور جامعه دانشگاهی استان و مدیران واحد تولید با موضوع معرفی اهمیت نشان حلال در محصولات.

مرجع: www.inso.gov.ir