امروز : 1403/02/28

برگزاری اولین نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد در گمرک

1402/07/24

برگزاری اولین نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد در گمرک
✏️ عنوان خبر برگزاری اولین نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد در گمرک
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

برگزاری اولین نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد در گمرک

گمرک ایران در راستای سیاست های ابلاغی دولت مردمی در امر مبارزه با فساد و به منظور استماع نظرات تشکل های مردمی اولین نشست هم اندیشی با مدیران این تشکل ها را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، در این جلسه که با حضور معاون سلامت اداری دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار گردید، مدیران و نمایندگان تشکل های مردم نهاد، نظرات خود را در حوزه تجارت خارجی و چگونگی مبارزه با فساد و گلوگاه های آن ارائه نمودند.

وحید خدرویسی مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد در این نشست با بیان اینکه عزم گمرک در حوزه مبارزه با مفاسد جدی است و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و این آمادگی وجود دارد که از نقطه نظرات، طرح ها و ایده های تمامی تشکل ها ‌با همکاری نمایندگان آنان استفاده نماید.

خدرویسی در ادامه به تبیین مسئولیت های قانونی دستگاه های مجوز دهنده به استعلامات گمرکی پرداخت و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب همکاری تمامی دستگاه ها و بهبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مبادی ورودی و خروجی ضروری است.

این گزارش حاکیست ابوالفضل اکبرپور سرپرست معاونت برنامه ریزی و‌ امور بین الملل گمرک نیز بر شرایط سخت کار در گمرک و مسئولیت های مترتب بر حوزه تجارت خارجی اشاره و گفت: کارکنان گمرک به جهت شرایط سخت در مرزها همواره با مشکلات متعددی مواجه هستند که لازم است از آنان از جهات مختلف حمایت گردد.

این گزارش می افزاید، معاون سلامت اداری ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ضمن تشکر از گمرک ایران برای تشکیل این نشست تخصصی و طرح دیدگاه سازمان های مردم نهاد، اظهار داشت: برگزاری این نشست ها اثرات مثبتی به دنبال خواهد داشت و بر ضرورت استمرار این نشست ها تاکید کرد.

مرجع: irica.ir