امروز : 1403/02/10

نشست همکاری مشترک اداره کل استاندارد استان با بنیاد نخبگان، اعضای هیئت علمی و نخبگان

1402/08/13

نشست همکاری مشترک اداره کل استاندارد استان با بنیاد نخبگان، اعضای هیئت علمی و نخ
✏️ عنوان خبر نشست همکاری مشترک اداره کل استاندارد استان با بنیاد نخبگان، اعضای هیئت علمی و نخ
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

نشست همکاری مشترک اداره کل استاندارد استان با بنیاد نخبگان، اعضای هیئت علمی و نخبگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشترک همکاری اداره کل استاندارد استان، بنیاد نخبگان استان و نخبگان برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید مسلم حسینیان، سرپرست اداره کل استاندارد استان تاکید کرد: برای رسیدن به برآورد درست از تقاضا و بهبود کیفیت تولید راهی جز رجوع به نخبگان، فرهیختگان و کسانی که دست اندرکار علم و تولید هستند، نداریم و به همین منظور از به کارگیری توان و ظرفیت نخبگان برای پیشبرد بهتر اهداف این اداره تاکید کرد.

وی در در ادامه با تأکید از بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان در تدوین استانداردهای ملی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین‌المللی گفت: با یاری خداوند تلاش می‌کنیم شرایط را فراهم سازیم تا در جهت پیشرفت سازمان ملی استاندارد ایران از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

سرپرست اداره  کل استاندارد استان اشاره کرد: تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت استانداردسازی در دستور کار قرار دارد و باید بتوانیم از ظرفیت نخبگان در این حوزه بهره مند شویم.

وی همچنین افزود: اگر مسئولان به دنبال رشد تولید هستند، باید برای رشد بازار داخلی و کیفیت محصولات تلاش کنند و برای این منظور باید به نخبگان نیز رجوع شود که موجب تحقق و پویایی اقتصاد خواهد شد.

رییس بنیادنخبگان نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با حضور آقای مهندس حسینیان گام‌های بلندی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات در اداره استاندارد استان برداشته شده است.

وی در پایان اظهار داشت: بنیاد نخبگان آمادگی دارد همه ظرفیت خود را در اختیار جامعه تولیدی و تصمیم‌ساز به خصوص اداره کل استاندارد استان قرار دهد تا مراحل زنجیره فعالیت عمرانی به‌صورت درستی طی شود.

در پایان مصوبات این جلسه به شرح زیر اعلام شد:

- استفاده از ظرفیت نخبگان در رفع مشکلات و چالش‌های پیش رو در حوزه تولید و ارائه خدمات در استان

- انتخاب سفیران افتخاری استاندارد از قشر نخبگان

- مشارکت نخبگان در تدوین، تجدیدنظر و بازنگری استانداردهای ملی

- مشارکت نخبگان در فعالیت‌های استانداردسازی بین‌المللی

- مشارکت نخبگان در تدوین استانداردها در حوزه دانش بنیان و فناور محو

- استفاده از ظرفیت نخبگان در رفع نیازمندی‌های پژوهشی اداره کل در حوزه استانداردسازی

- برگزاری نشست مشترک نخبگان و مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان در راستای حل مشکلات و چالش های پیش رو

مرجع: www.inso.gov.ir