امروز : 1403/02/10

استقبال چشمگیر عموم مردم از مسابقه پیامکی و نقاشی استاندارد گلستان

1402/08/09

استقبال چشمگیر عموم مردم از مسابقه پیامکی و نقاشی استاندارد گلستان
✏️ عنوان خبر استقبال چشمگیر عموم مردم از مسابقه پیامکی و نقاشی استاندارد گلستان
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

استقبال چشمگیر عموم مردم از مسابقه پیامکی و نقاشی استاندارد گلستان

مسابقه نقاشی استاندارد گلستان با موضوع استاندارد و خانواده برای کودکان 6 الی 12 سال و پیامکی با موضوع سامانه اصالت سنجی نشان استاندارد برای عموم مردم با استقبال چشمگیر هموطنان و هم استانی‌ها رو‌به‌رو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در بخش مسابقه نقاشی، بیش از 2 هزار و 300 اثر و در بخش مسابقه پیامکی بیش از 900 پیامک به دبیرخانه مسابقات و سامانه پیامکی اداره کل استاندارد گلستان ارسال شده است.

حسینی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ استاندارد و نهادینه شدن امر توجه به استاندارد و استانداردسازی در بین کودکان است.

وي با بیان اینکه آموزش بويژه آموزش غير مستقيم يكي از رويكردهاي اصلي و ترويجي اداره كل استاندارد گلستان است گفت: انتقال مفهوم استاندارد با زبان هنر، این موضوع مهم را بهتر در ذهن کودکان و نوجوانان نهادینه می‌کند.

وی توسعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ استاندارد را مسئولیت اجتماعی همه شهروندان دانست و افزود: برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع اصالت سنجی نشان استاندارد یکی دیگر از اهداف این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ استاندارد بود.

مدیرکل استاندارد گلستان در پایان افزود: از بین آثار و پیامک های واصله به اداره کل استاندارد گلستان به قید قرعه به 10 نفر از برگزیدگان در هر بخش جایزه نقدی و به 100 اثر منتخب دیگر در بخش نقاشی بسته لوازم التحریر استاندارد اهدا می شود.

مرجع: www.inso.gov.ir