امروز : 1403/02/28

دیدار رییس و کارکنان اداره استاندارد با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت منطقه چابهار

1402/07/27

دیدار رییس و کارکنان اداره استاندارد با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
✏️ عنوان خبر دیدار رییس و کارکنان اداره استاندارد با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

دیدار رییس و کارکنان اداره استاندارد با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت منطقه چابهار

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز سه‌شنبه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ در چهارمین روز از هفته استاندارد ناصر جدگال، معاون اداره کل و رییس اداره استاندارد شهرستان چابهار بهمراه پرسنل اداره با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت منطقه چابهار دیدار نمودند.

در این دیدار جدگال ضمن تشریح وظایف سازمان ملی استاندارد گزارشی از اقدامات انجام شده معاونت استاندارد چابهار ارائه نمودند، در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت منطقه چابهار ضمن خوشامد گویی و تبریک هفته استاندارد، گفت: کیفیت زندگی انسان را شاخصهای استاندارد تعیین می‌کند و اگر به استانداردها اهمیت داده شود کیفیت زندگی بالا می رود.

وی افزود: بنده با تولید کنندگان و وارد کنندگان ارتباط دارم و هیج گلایه و شکایت مردمی از معاونت استاندارد چابهار ثبت نشده، که نشان از تلاش، تعهد، و ایمان شما می باشد، اداره استاندارد باید الگو تمام ادارات باشد.

همچنین ایشان خواستار توجه بیشتری به نانوایی‌ها نمود تا نظارتهای میدانی بیشتری انجام گیرد و در این زمینه ارتباط با ادارات دیگر انجام شود. وی به منظور ارتقا کیفیت نان و رعایت استانداردها از تلاش بی وقفه پرسنل اداره استاندارد شهرستان چابهار تقدیر و تشکر نمود.

مرجع: www.inso.gov.ir