امروز : 1403/02/28

دیدار سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان

1402/07/30

دیدار سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استا
✏️ عنوان خبر دیدار سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استا
📌 گروه خبر اخبار عمومی
📞 تماس با ما 02174612 | 02174551101-4
🧷 نام شرکت ✔️ شرکت بارسی خبرگان بین المللی تهران

دیدار سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان

به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترسمنان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سمنان، در روز شنبه  مورخ 29 مهر 1402، مجید حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر سمنان دیدار کردند .

در این دیدار که با تعدادی از کارکنا استاندارد استان در محل دفتر امام جمعه استان انجام شد، حیدریان سرپرست اداره کل به بیان مطالبی در خصوص شرح وظایف استاندارد، ظرفیت ها، مشکلات و نیازهای این اداره کل پرداخت.

همچنین حیدریان، سرپرست اداره کل  با ارایه آمار و گزارش عملکرد یک ساله از  فعالیتهای این اداره کل به ویژه صدور 35 پروانه کاربرد نشان حلال طی یک سال گذشته در این اداره کل گزارش مختصری را عنوان نمود.

در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مطیعی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه سمنان ضمن عرض تبریک هفته استاندارد به خانواده مجموعه استاندارد، درخصوص فرهنگ سازی و گسترش روزافزون اقدامات و فعالیتهای این اداره کل اهتمام ورزید.

همچنین وی درخصوص اهمیت فرایندهای استاندارد در بخش‌های مختلف در راستای حمایت از حقوق مردم مطالبی را ارایه نمودند.

مرجع: www.inso.gov.ir